Försover man sig är dagen förstörd!!

Hej hej!
Idag försov jag mig... *suck* precis rätt dag... Jag hade revision idag, (=revisorn kommer och kollar så man gjort rätt till bokslutet). Så det var en massa folk på mitt kontor, knasigt kan det bli! Vaknade med telefonen under kudden och jag minns inte ens att jag har stängt av den!!! Jaja, så kan det gå, som sagt! Det var ingen katastrof i alla fall för Annica hade släppt in dem och visade dem var jag har mina pärmar så det var full rulle när jag ramlade in tjugo i tio. Lyckades duscha och göra mig klar från tio över nio och vara ute på jobbet på en halvtimma!! Det var duktigt tycker jag!


Väldigt länge nu så har jag tänkt att överraska Lollo (min enda barndomsvän =)) för att hon fyller år imorgon. Då tänkte jag gästvåldta henne imorgon och jag och hennes mamma har planerat det här lite men så var de inne i butiken idag och när de skulle gå så sa Helena "Vi ses imorgon, Åsa" hihi!! Och ja, man hade behövt vara gravt efterbliven för att inte fatta =P. Så, JA Lollo vi ses imorgon =D. Jag har köpt present, gjort kort och allting =D. Wihoo!

Nu sitter min katt på bordet... Jag fattar inte vad jag ska göra för att hon ska fatta att hon inte får vara på bordet!! Hon drog iväg med en lökbit från min hamburgare (som jag såklart inte åt upp, ätstörningar light) och la den mitt på vardagsrumsgolvet så jag trampade på den när jag skulle på toa. Och whats the deal med att släpa runt på all mat??? Hon drar alltid ut sin blötmat på golvet så jag får springa runt och torka hela tiden!! Nej, jag förstår mig inte på min katt! Jag lägger upp några bilder jag "hittade" i kameran. När Gustav och Selma är ensamma hemma finns det oftast roliga kort i kameran. De tvä förstår verkligen inte varandra. Om Selma biter Gustav i foten så kommer han och skriker för mig "Aaaj, hon bet mig i foten" Ja, säger jag, men du sparkade henne ju. Jag har alltså inte en katt och en man här hemma utan två barn =D. Ibland blir jag tokiga på dem!! (Märk att jag skrev "tokiga" låter som att jag är fler. Schizo...) (Och, ja, det stavas sådär, jag har googlat det =P).

Så, nu har jag skrivit klart! Jag ska springa iväg och prova min kjol som jag ska ha imorgon! Och mina högklackade stövlar =D. Ska ta med kameran så vi får en massa roliga kort, Lollo. Du måste ju vara med i mitt album!! =)

Puss & kram på er!





Gustavs hand och katten =)



Det är inte cola i glaset, det är.... JULMUST!!
(Bry er inte om mitt bord, det ser äckligt ut för att det är IKEA-grejer, fastnar skit!!)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, jag LOVAR att jag ska bli JÄTTEÖVERRASKAD! (OCH glad) :)

2008-10-24 @ 23:39:05
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0