Helg är inte = ledig

Hej hej hej!
Mormor ringde just och frågade om det varit skönt att vara ledig i helgen och jag kan ärligt säga att det inte känns som att jag varit ledig!! Fredag åt vi från Max mmmm mycket gott! Lördagen börjades med att jag hoppade upp ur sängen klockan nio (jag som aldrig är morgonpigg!!! Jag har aldrig varit uppe så tidigt frivilligt!) jag tvättade en maskin med tvätt, hängde den och tumlade Gustavs mjukisar så de skulle vara torra när han vaknade. Han blev förresten vansinnig när han märkte att jag tvättat dem =D. Han hatar när jag tvättar dem men nu stod de för sig själva så det var dags, medan han sov *fnissar ondskefullt*. När jag hängt tvätten väckte jag Gust, ilade iväg till Lollo som fyllde 23 =). Det var så roligt att träffa dem alla! Förutom att Stefan trodde att jag fyllder 30 nästa år. Okej, jag beter mig oftast äldre än de i min ålder men jag ser inte ut som 30!!!!!!!!!!!!!!!! Efter att jag hade fått kaffe och kaka hos Lollo var jag tvungen att stressa vidare för att Gustavs pappa skulle hämta oss, hemma. Jag skulle nämligen få vin till maten hemma hos dem så jag kunde inte köra.. och ja, Gustav har bara ett halv körkort så det är ju inte okej! Gustav och Jocke skulle ut på kvällen så Jocke var vänlig nog att komma och hämta oss! När vi satt och drack kaffe ringde min mobil, det var Hanna som berättade att hon skulle bli lite sen... "Eh... va?" sa jag, jag skulle ju nämligen hem, dra på mig jamisarna (pyjamasbyxorna) och krypa upp i soffan med min SEX AND THE CITY-FILM *weehoo*. Men, ja, de skulle alltså ut, Ellie hade skickat sms till mig som tog fyra timmar på sig att komma fram så det var därför jag inte fattade något =P. Vi gick ut i alla fall! Hade SUPERKUL!!


Söndag: upp och iväg på julmarknad i Julita med Gustavs mamma Lena. Hittade två muggar med hjärtan på som jag köpte till Te-muggar, tar kort på dem en annan dag, får väl se om det tar lika lång tid som det tagit med stövlarna =P. De ska jag förresten lämna in på omklackning. Sen kom jag hem, Gustav åkte och spelade badminton och sen åkte vi till Gustavs syster, man och bebis och fikade. Fanny (bebis) somnade raklång över min mage (ja, jag somnade också) och vaknade när Gustav och Andreas stod och skrattade åt mig.

Så, nu ska vi kika på Pirates of the Carribean (vet inte om det stavas så) och mysa lite! Ja, Lollo, katten låg i en plastpåse, hon älskar att leka i plastpåsar. När vi har haft fest här hittar jag systempåsar i en vecka efter för att hon gömmer dem... =P

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jättekul att Du kom Åsa, synd att Du inte kunde stanna bara, och NEJ DU SER INTE UT SOM 30!!!

2008-10-27 @ 11:35:33
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0