Ilsk!

Hej hej på er!
Idag är jag lite upprörd, jag var på jobbet till sju (från åtta i morse) eftersom jag ska vara borta på fredag känner jag att jag vill jobba igen lite! Sen när jag kom hem var katten på värsta humöret! Har gått runt och bitit mig i fötterna och sen kissade hon på tapeten i köket, i hörnet. Är det en protest mot att vi är borta för mycket? Eller är min kisse könsmogen? Brukar honor göra så? Hon skriker extremt mycket men det har hon alltid gjort och när de är könsmogna är det väl ett hemskare skri? Lollo, du kan ju sånt här, hjälp mig! Ska jag köpa en katt till så hon inte är så ensam, kastrera henne eller säga upp mig? Nej, jag skojade, jag skulle aldrig säga upp mig, jag älskar ju mitt jobb =).

Nu sitter jag och tittar på Vänner (bästa serien ever) och nu kom lillkissen och vill kela, hon ber om ursäkt för att ha rivit mig innan, det är jag säker på! =) hon är varm om nosen med... Kanske dags för en tur till Caroline?? Nu blir jag mammaorolig...

Gustav ligger och sover, skittråkigt! Han är trött stackarn, det är långa dagar för honom... Usch och fy! Jag skulle aldrig orka gå upp när han gör, jag undrar vad jag säger till honom när han går egentligen, jag är verkligen ingen morgonmänniska! Jag svamlar fram någonting typ "Jag älskar dig, gubben ses ikväll" men jag vet egentligen inte för jag ligger typ i koma varje morgon =). helt sjukt vad trött jag är! Och inte bara på morgonen utan hela dagen, jag vet inte vad det är.. Kanske lite mycket just nu, med min bror, mormor är inte bra och farmor mår heller inte bra! Men men hoppas det blir bra snart!

Nej, nu ska jag dricka mitt Rabarber-grädde-te och äta min dammsugare =). Det fanns en enda dammsugare kvar, Gustav har ätit de andra fem =). Min lilla godisråtta! jag kan ju egentligen inte äta dammsugare men det är sååå gott! Det har blivit mycket laktosgrejer på sista tiden, bara för att jag har sug efter choklad! De skulle göra laktosfri choklad, som var exakt som vanlig choklad, lika god =). Jag hoppas på framtiden!

Nej, nu ska jag googla på Friend bloopers och skratta ett tag =).

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tycker Du ska kastrera henne. Dom blir ju så fåniga när dom löper! ;D Kram

2008-10-15 @ 21:02:15
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya
Postat av: Åsa

Ja, de blir ju det men hon är inte så gammal. Född 9:e maj. Bara fem månader!



Kram kram

2008-10-15 @ 21:15:47
URL: http://lillaplingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0