Länge sedan

Hej hej!
Nu är det länge sedan jag bloggade! Jag har inte orkat och inte haft tid =). Jag var nere hos min bror i fredags och vi fick resultatet av undersökningen han har genomgått så det blev lite jobbigt för oss alla, tror jag. Orkar inte riktigt gå igenom det nu men det kommer kanske! Om jag får för Danne.

Hahaha! Tittade just på Simpson det är ju så roligt =). Kvällens avsnitt handlade om att Homer & Marge hjälper en gammal tant med en massa olika saker och så blir damen mördad och Homer & Marge blir dömda för brottet och sen visar det sig, när Homer blir satt i elektriska stolen, att allt är påhittat och de är med i ett tv-program som heter komplotten, eller nåt liknande. Ja, det var roligt i alla fall jag ska bespara er återberättandet =).

Nej, det blir ingen lång blogg idag, jag är trött och sliten, kom hem för bara en liten stund sedan och ska nog lägga mig snart. Jag är så trött så trött!

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: j

Jävlar vad kul med bloggar

2008-10-23 @ 17:10:32
Postat av: jp

Äntligen faan vad jag har skrattat har läst dina bloggar i ett streck sanslöst roliga.

2008-10-23 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0