Mååndag

Hej hej!
*suck* idag är jag tröött! Som vanligt =P... MEN jag har sökt hjälp så jag blir nog piggare snart =). Idag har jag hunnit massor med saker, jobbat åtta till kvart i  fem, åkt till mormor och skrivit räkningar, pratat om när vi brukade spela kort, hon, jag och morfar, levt upp lite gamla minnen, alltså! Det är skönt och hon är så ensam så jag har ständigt dåligt samvete! Sen handlade jag och så hem och laga mat! Så nu är klockan 20:46 och vi funderar på att gå och sova =P. egentligen skulle jag vilja se CSI men jag kanske somnar ändå... Det är i alla fall skönare att göra sig iordning och somna i sängen istället för att somna på soffan och sen vakna sent, gå och borsta tänderna, dra ut linserna ur ögonen(för att de är så ihoptorkade så det känns som att hela ögat ska följa med ut) och sen lägga sig. Nej, inte så upphetsande!

Nehe! Jag lägger upp några vimmelbilder från i lördags, jag fick förresten höra av en Anders (vi har fem i företaget) att jag och mina kompisar var med på vimmelbilder på na.se från i lördags. Ska kolla om jag hittar den!

Jag tänkte lägga upp bilden här men så stod det "Copyright NA" så jag törs inte, jag kan inte det där med lagen! Så jag länkar!! http://www.na.se/meny/vimmelbilder.asp?intVimmelId=288&intBildId=2714

Åsa. Ellie, Sebastian och Maja =). Dåligt kort på mig, om jag får säga det själv men men... Sällan man blir bra på vimmelbilder! Nu lägger jag till några som jag tagit, bättre! =)


Mitt öga ser ju lite lustigt ut men Maja är söt =D.



Någon som kan se var detta kort tagits??? Vems kök är det =D.

Sen har jag ett kort till, det här gjorde Selma när hon var på toa igår...


Mitt i alla springor som finns, typ... *suck*

Natti natti gott folk =) Glöm inte att skriva vems köket är!!

//ÅSA

Kommentarer
Postat av: Lollo

Pettsons såklart!!! :)

2008-10-27 @ 22:17:45
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0