Publik!

Hej på er!
Vad roligt att få lite kommentarer! =) Någon annan än jag som tycker reklamen för "Rockband" är äcklig? De visar halva huvudet och andra halvan är liksom avsågat och så är det en massa grejs där inne, inte äckel alltså utan elektronik! Eller något annat, vågar inte titta, jag tycker den är otäck! Jag såg Ghost Ship igår, den är så bra! Men jag är ju så sannslöst rädd när det gäller skräckfilmer så jag ser knappt hälften för att jag kikar mellan fingrarna eller gömmer mig under täcket (man måste ha täcke i soffan när man ser på skräckfilm!). Igår höll jag i katten tills hon ålade sig loss, hon ville inte ligga hos mig =P.


Idag har jag stämt av konton, det är väldigt roligt =). Jag gillar att sortera saker och få ordning och känna att jag kan hitta när någon frågar och ja, jag är  sååååååååå nördig!!! Mina tjejkompisar skrattade så åt mig i tisdags (Hanna fyllde ju 25!!) när jag berättade att jag tycker det är störigt när Gustav har plockat ur diskmaskinen och han lägger sakerna på olika ställen jämt så det tar tre timmar att laga mat för att jag letar efter stekspaden! Sen ska jag väl tillägga att jag är extremt glad att han plockar ur diskmaskinen =D.

Nu ska jag snart gå och städa toaletten *jihoo*! Och resten av lägenheten! Sen ska jag sova, kommer drömma om mina konton, och sen upp och tillbaka till jobbet. Skulle lika gärna kunna sova där i veckorna! Känns inte som man är hemma ändå! =)

Lägger upp en bild på min diviga katt




"Tro inte någon annan får hålla på med tv:n"

 

"Vill du ha husets bästa plats? Flytta på katten"

Natti night!

Kommentarer
Postat av: Lollo

JA den reklamen är jätteäcklig!!! Jag såg med Ghostship igår, den är faktiskt rätt läbbig! ;)Och Åsa, det är INTE nördigt med ordning och reda! :) Ses imorrn! Kram

2008-10-23 @ 23:39:59
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya
Postat av: Anonym

ordning och reda är jättebra, bara jag slipper göra det

2008-10-24 @ 16:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0