Sliten!

Hej på er!
Jag känner att det blir en kort blogg idag, jag är inte alls på humör nu, jag vet inte om höstdeppen har satt in eller om det är att jag har varit så mycket sjuk som gör att jag känner mig nere. Jag har varit så fruktansvärt förkyld nu i över en vecka och så har jag haft urinvägsinfektion två gånger på två veckor, haft feber och ont i huvudet och ja, det var nog allt =). Jag var ju på begravning i fredags också och det väcker så mycket känslor när man är på begravning, för mig, jag minns allt som hände 2004 (sorgens år i vår familj) och man börjar fundera på sig själv.. Börje som vi var på begravning för var väldigt omtyckt och älskad av de flesta, 111 personer kom till hans begravning, 130 kom till Filles, 10 tror jag vi var på morfars. Vad betyder det egentligen och hur många kommer att komma på min? Vad händer efter det här livet? Jag ska träffa ett medium snart så kommer jag berätta om jag blivit något klokare sen =). Min bror tyckte jag skulle akta mig och inte ta det här med medium så lätt men det finns inget kvar nu, jag har försökt på alla sätt. Då kan man ju lika gärna prova ytterligare ett, eller? Jag vet inte ens om jag tror på något, men som sagt, det får ni veta senare!

Idag var första dagen för min praktikant! Gissa om jag känner mig gammal? =P men det är såå nyttigt för mig för han ifrågasätter allt jag gör och frågar varför jag gör så och vad som händer då osv osv. Då får ju jag tänka lite också! =) Idag ska jag laga pastagryta med färsk sparris och knaperstekt bacon, mmmm! Inte Gustavs favoriträtt men det struntar jag i, vi kan inte äta spaghetti och köttfärssås eller stekt falukorv och makaroner jämt, något annat är nog bra!

Nästa söndag ska vi upp till mamma igen, nu är det hon som fyller år! Helt otroligt och jag vet inte vad jag ska köpa... Svårt svårt! Några förslag?

Nu ska jag laga mat!!
Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad tråkigt att Du varit så dålig, det är nog höstens mörker som gör att man blir lite deppig och immunförsvaret sjunker... Sen är det ju rätt kallt numera också ;) Krya på Dig vännen! Vilket datum fyller Elisabet? Kramar

2008-10-07 @ 07:10:24
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0