Slut på kaffe!

Hej hej! Idag har Annica talat om för mig att jag inte får dricka mer kaffe, jag har ju nämligen svårt att sova på kvällarna! Men jag kan ju inte sluta dricka kaffe! Vad ska jag göra för roligt då? Det är mina pauser, ju! Även om pulverkaffet inte är det godaste så är det ju EM =D. Ja, Lollo, alldeles riktigt, det var Pettsons kök! Jag var inne i hela hans hus i Julita! Kan lägga upp en bild på honom själv =). Nu ska jag försöka få över bilder från min telefon till datorn, så får vi väl se hur det går. Verkar inte funka så himla bra just nu i alla fall... Hör av mig sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Man har väl varit där i sin ungdom... ;) Det är nog klokt att sluta med kaffet, Åsa! Kramar till Dig

2008-10-30 @ 20:39:36
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0