Heeeemskt!

mmm I here you sister, känns konstigt att "vara så gammal" redan, det var inte så länge seda jag hörde talas om att det är "obligatoriskt" mamografi vet man ju men undrar hur länge man har skickat ut kallelser till folk om cellprovtagning?! Obehagligt är det oavsett! Men det är ju hur bra som helst att det finns!

Usch, jag tror jag ska gå och lägga mig! Jag är skittrött! men jag kanske ska plocka upp tvätten som har legat ren (visserligen struken och vikt) i min fina tvättkorg i en vecka exakt idag. Kom precis på (med ett högt NEEEEJ) att jag har glömt tvättiden ikväll! Fatta hur svårt det är att få tvättid här! Fan fan fan! Ska nog gå ner på en gång och se om det finns någon på kanske söndag eller imorgon kväll skulle också funka. Trevlig fredagkväll, tvätta =D.

Kolla tvättid, lägga in den rena tvätten och sen sängen, var det!

Massa kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0