Jobb =D

Hello guys!
Idag har jag jobbat! B kom in och vi gick igenom en massa saker! Han sa också att jag är duktig, det var precis det jag behövde höra nu! Ni vet den där berömda prestationsångesten gör sig påmind ibland (sådär 10 gånger om dagen) =P Jag läste blondinbellas blogg www.blondinbella.se och hon pratar en del om prestationsångest, jag är lite lik henne fast jag känner mig mycket äldre =P. Det är jag ju iofs också, hon är ju bara 17 och jag är ju faktiskt 24!! Helt otroligt vad fort tiden går, det brukar alltid vara mormor och farmor som säger sådana saker men nu fattar jag verkligen att tiden går otroligt fort!!

Lollo, det där med cellprovtagningen är inte så farligt, om det nu skulle vara någon som tror att jag hänger ut stackars Lollo här så har hon redan bloggat om att det är dags att gå iväg! Jag har faktiskt ett tips, som jag fick av Elins mamma, ha kjol just den dagen. Gör hela upplevelsen lite mindre otrevlig.

Nu är jag lite sugen på att spela The Sims, fan Mariia, vi måste ta tag i det här med träningen! Annars kommer jag se ut som 400 kg:s mamman som var på tv här för ett tag sedan.. Kanske iofs inte är väldigt troligt men i alla fall! min mamma är tjock på insidan, högt kolesterolvärde, alltså. Det är bra att träna även om man inte har lätt att gå upp i vikt, det är minst lika farligt att vara överviktig och inte träna som att vara smal och inte träna.

Nehe! kanske bloggar en sväng ikväll med, nu ska jag spela lite =).

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, nu svarade jag Dig i min blogg... Jag är inte så orolig för själva undersökningen, det är mest "shit är jag redan i DEN åldern???" Men det är ju verkligen inte en av de trevligare tillställningarna... Kjoltipset är jättebra, det elliminerar ju själva dra ner byxorna-grejen... TACK! :)

2008-09-18 @ 20:31:13
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0