Jobb i morgon!!

Hej på er!
Nu har jag spelat The Sims i några timmar och känner mig lite mätt på det, för stunden! Jag har målat mina naglar röda, men bara på ena handen, ska väl åtgärda det snart, kanske :-P. Faktum är att jag har sovit länge idag också men nu är jag trött på det här! Jag vill jobba igen! Hoppas hoppas hoppas jag kan jobba imorgon! Men eftersom jag känner mig rastlös och hoppig så borde jag kunna jobba imorgon! Jag har massor av roliga saker som ska ordnas! Dessutom kommer Bosse och hjälper mig imorgon, då måste jag ju fråga en massa saker så det kan vara en bra idé att vara frisk då! Kanske åker jag till farmor på eftermiddagen, vi får se!

Nu funderar jag på hur jag ska få Gustav att brygga kaffe till mig, han är ju också dålig så jag kan ju inte spela "synd om mig" för det är ju synd om honom också... Innan fixade han te till mig, så det kanske helt enkelt är så att det är min tur att fixa drycken!

Nu när jag har varit hemma har jag märkt hur mycket det ringer hit! Annars när jag kommer hem kollar jag bara vilka nummer och så raderar jag de jag inte vet vilka de är men idag har jag slagit upp varenda nummer som har ringt på eniro.se och det är ju bara en massa telefonförsäljare!! Blir tokig på det där, vill jag handla så handlar jag, de behöver inte leta upp mig. Jag vet att de bara gör sitt jobb osv. osv. och fine! Det är deras jobb, men det är deras arbetsgivare som gör mig pissed. Vem i hela helvete kom på idéen med telefonförsäljning??? Den människan borde ha sig en rejäl utskällning. Eller om vi vänder alla telefonförsäljare mot sina arbetsgivare, så att de blir nerringda när de kommer hem på kvällarna. För det är inte det att de ringer som stör mig egentligen, det är det att jag ska behöva säga att jag inte är intresserad fyra gånger och det EFTER att jag har sagt att jag sitter och äter och de ringer olämpligt. Nu börjar jag elda upp mig igen! Nu släpper jag det där, det är ju egentligen inte värt att sjåa upp sig för.

Idag har jag i alla fall skickat ett mail till min moster och sagt att Gustav och jag kommer på lördag nu är det bara presenten kvar! Ska fundera på vad man ska kunna hitta på! Hihihi! Jag älskar att köpa presenter!

Jag kanske ska ta bort det röda nagellacket och måla fransk manikyr igen?! Åå vad svårt jag har att bestämma mig!! Jag är ju störd.. vilka problem man har... *suck*

Nehe! Kanske skriver sen igen och berättar vad det blev för färg!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: mariia

kör på fransk manikyr vettja =)

2008-09-17 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0