Jönköping imorgon!

Hej hej!
Jag har hämtat ut stövlarna nu men jag har inte packat upp dem än, orkar inte ikväll, jag ska inte ha dem imorgon ändå! Imorgon ska jag ha högklackade stöclar som jag köpte förra hösten, letade efter en bild men de går nog inte att köpa längre.. De är fina i alla fall! Nej nej, lugnt kan jag ta det när jag är död, Lollo! Shopping är min hobby och enda anledningen till att jag jobbar =). Eller inte enda anledningen, mat och tak över huvudet är ju också mysigt =). Robban brukar säga till mig "Åsa, pengar ska rulla" in på kontot och ut igen =).

Nu sitter jag och tittar på Simpsons och målar naglarna och bloggar =). Jag gör om min franska manikyr igen, ska ju bort imorgon så det kan vara trevligt att vara lite fin! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mig, förutom stövlarna då! Frågar jag Gustav så säger han att jag kan gå i bara dem... Precis det svaret jag vill ha! =P Jag vet inte om jag ska ha kjol eller tajts och en kofta eller jeans och en snygg blus.. Mycket svårt att bestämma sig, det hade varit enklare om jag vetat vad Camilla skulle ha på sig, så man vet vad koden är, liksom =P. Meeeen vilka I-Landsproblem man har!! Imorgon ska jag alltså med M (på jobbet) till jönköping, det ska bli jättekul! Det är upptaktsmöte med PBS, som sagt, ska bli superkul!

Nehe! Nu ska jag måla andra handen! jag har den högra kvar, svårast för mig som är högerhänt...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja okej vi omformulerar; kör hårt!!! ;) Ös på bara medans Du är ung och kan! Jag är ju mest avundsjuk förstår Du väl... :P KRAM! :)

2008-09-24 @ 23:00:11
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0