Kvällstrött

Hej hej!
Jag sitter här i min två-sitssoffa (Gustav har tre-sitsen) och det visas fotboll (!!) på tv:n! Jag var iväg och handlade bröd innan, vi var verkligen tvungna att ha bröd och Gustav bad mig köpa med cigaretter men jag vägrade faktiskt idag =). Jag vill inte att han ska dö i förtid, den dummingen!! Nu är han dock iväg till macken och köper själv så det gick ju sådär! =P Jag har i alla fall gjort mitt till hans välbefinnande =).

Jag har pratat med pappa B ikväll, en lång stund, en av mina favoritflickor från Skåne (Moa) och hennes man Micke har fått en liten pojke till, en liten Malte, jag träffade storebror Mårten i somras, gulligare kille får man leta efter! Sååå charmig, jag smalt direkt =D.

Nu har jag en liten kisse som sitter här på bordet framför mig och tittar bedjande på mig, jag undrar så vad de tänker ibland!! Pratar med min bror på msn samtidigt som jag skriver här han säger att han ska gå och lägga sig redan för det tar mellan en och sju timmar för honom att somna, stackarn =P. Tror faktiskt också jag ska lägga mig snart! För sen ska jag upp och jobba imorgon!! Jihoo! Jag har jobbat lite hemma ikväll så jag är redo för morgondagen! Det är bara att ta tag! Önskar jag hade massor av energi till att städa också! Köket ser ut som ett slagfält! Jag kanske har energin när jag kommer hem imorgon! Hoppas kan man ju alltid! =)
Nehe! Sängen var det!

Kram på er



Det blev fransk! Det är snyggast, visst är det, Mariia?!

Kommentarer
Postat av: mariia

helt klart hetast! :)

2008-09-18 @ 11:59:12
Postat av: Lollo

Snyggt som bara den! Jag brukade också pyssla med sånt innan jag flyttade till lägenhet utan diskmaskin suck... Du får komma ihåg att läsa min blogg ibland även fast Du har bytt ;) KRAM!

2008-09-18 @ 12:37:20
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0