Sjukling!

Hej hej!
Jag är hemma idag och är sjuk, ovan situation, jag är i stort sett aldrig sjuk! Räknade ut att jag typ varit hemma från jobbet tre gånger på fyra år, det är ganska bra gjort! Men jag blir helt rastlös och får dåligt samvete när jag är bort  från jobbet, antagligen för att jag vet att det inte är någon annan som gör mitt jobb när jag är borta men jag måste lära mig att jag inte är oumbärlig! De klarar sig några dagar utan mig!



Jag och Gustav sitter och tittar på "Vem kan slå Filip & Fredrik" jag tycker det är sådär bra... Men Gustav verkar gilla det! Jag ska nog gå och lägga mig snart. jag vill ägna morgondagen åt att komma igång så jag kan jobba på torsdag. Sen är det full fart i helgen, lördag, födelsedagskalas hos familjen Carlsson (min kusin) de fick en flicka för ett år sedan, den 26:e september så hennes 1-årsdag ska vi dit och fira. Funderar på vad jag ska köpa... Cult har ju en sådan fin barnserie som jag har köpt grejer till Fanny från, de är så himla fina! Kanske lampan eller spargrisen, skulle ha beställt den stora prickiga spargrisen från Karlstad! Den hade varit klockren. *suck* lätt att komma på vad man skulle gjort! Mamma & pappa kommer visst inte, de skulle på dop i Göteborg. Sedan på söndag fyller min lillebror 19, eller han fyller på tisdag men vi firar på söndag, han bor ju i Norrköping så det är inte bara att kvista över på en fika.



Nästa fredag åker jag ner och hämtar Danne och en kompis till honom i Norrköping, de ska på bowling någonstans uppåt i landet nästa helg. Det är lite coolt när syskon växer upp, känner i alla fall jag som är äldre än de flesta, jag har tre småbröder och en storasyster. Det är roligt när man kan umgås som vuxna och inte som syskon.



Lägger till en bild på Selmis

Trött liten kisse

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA! Jag kan kommentera utan att vara medlem, kanon! Snygg blogg Åsa! :) Kram

2008-09-16 @ 23:43:19
URL: http://lollosheelerliv.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0