Städkväll, blev det

Så! Nu har jag städat klart tog typ en och en halv timma, eller en timma och en kvar kanske, ska bara dammsuga och torka golv, men det gör jag imorgon när jag kommer hem från farmor! Jag tänkte egentligen inte alls att jag skulle städa ikväll men när jag väl har ångan uppe går det rätt snabbt ändå. Men jag fattar verkligen inte!! En timma och en kvart på två personer, hur mycket grejer har vi inte egentligen?!?!?! Jag har alltså bara plockat undan allt som låg på fel plats! Och möblerat om lite i köket, lägger upp en bild nedan, jag har alltså inte möblerat om något stort, det får inte plats i mitt lilla dockkök =). Bara bytt plats på micron och min Wasser max =D men det gjorde ganska mycket!! Nu ska jag nog lägga mig och smörja in mina händer, har torkat överallt och diskat och grejat så det känns som att mina händer ska spricka. Kontorsfingrar, ni vet ;).

Jobbigt att hjälpa matte städa

Trööööött kisse!!



Katten & musen (tur den är utan sladd, hon har ju tuggat av två)




Man blir så trött av att städa!! (Läs få tokryck och hoppa efter mattes fötter)

Nu tar vi kväll här!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lollo

Starkt jobbat Åsa, jag har också haft städkväll ikväll, men en lite lättare version; lite röj i köket bara. Skulle egentligen ha dammsugit, men vad sjutton det kan jag ju göra på söndag eller nåt ;) Kram

2008-09-19 @ 21:36:09
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya
Postat av: mariia

vad stor hon ser ut att ha blivit! :)

2008-09-21 @ 00:28:22
Postat av: Åsa

Ja, hörni, tänkte uppdatera nu men jag kommer inte in så jag vet inte riktigt hur jag ska göra =P. Ja, Mariia, hon har blivit sååå stor =). Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu! Får stänga ner och se om jag kommer in senare annars får jag väl starta upp en ny igen =D. Zoomin kanske?! =D

2008-09-21 @ 16:40:18
URL: http://lillaplingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0