Störd katt

Hej hej!
Några som undrade var jag köper mina stövlar och för er som inte vågar fråga så är det från www.have2have.se åå jag bara älskar deras nya höstgrejer! Gud, jag skulle kunna shoppa ihjäl mig där! De har mycket bra grejer och det ser ut som det gör på bilderna även när man får hem dem. Annars är jag lite rädd att köpa saker på postorder för ibland ser de inte alls likadana ut när de kommer hem som de såg ut på bilden! MEN så är alltså inte fallet med denna sida, de är mycket bra!

Nu sitter jag och tittar på "Ensam mamma söker" Gustav bara suckade åt mig =). Han gick och duschade istället =). Jag tycker det är lite mysigt att titta på! Jag behöver inte fundera så mycket utan det är bara att titta och så har jag lite åsikter om  vilka jag gillar! =)

Jag pratar med Casper och han har köpt "min" dammsugare!!



Vrååål snygg!!


Jag lägger upp en bild på de andra stövlarna jag har köpt också! De var också så snygga!


Bra vardagsstövlar, va?

Jag köpte ett par svarta stövlar förra året för 1 195,- och jag vill inte ens säga vad jag har handlat stövlar för i år! Tur att jag har en sambo som stödjer min hobby, eller kanske snarare tur att vi har delad ekonomi =P. Tycker det är enklast faktiskt, vi delar jämt på alla räkningar och sedan är mina pengar mina pengar och hans pengar är hans! Sen betalar man sina egna räkningar såklart. Och jag står för katten =). Han vill ju inte ens ha katt, hade varit annorlunda om det varit en hund!

Tror jag ska ställa in mina små pizzabitar i kylen nu, jag har en envis katt som vill ha dem och jag kan ju faktiskt äta dem till lunch imorgon! Vi åkte ändå bort till Värmlandspizza för att köpa pizza, de har de godaste pizzorna i stan! Åå det var så gott! Vi har inte ätit pizza på jättelänge!

Nehe! Pizzan var det!!

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0