Vetekudde mot njurarna, skönaste idag!

Ello!
Idag är jag sämre än sämst... Har ont i magen, ryggen, vid njurarna och mår illa. Fy, vilken dag det har varit! Heeeeemsk!! Men jag har fått en hel del gjort i alla fall, på jobbet alltså! Annars ser det ut som ett bombnedslag här hemma, förskräckligt!! Men jag gör något åt det när jag mår bättre!

Jag har faktiskt fått ett par stövlar med posten men jag har inte hämtat ut dem än, det var borta på Rolands och de har inte öppet så himla länge så jag hann inte idag, får ta det imorgon! Jag lägger upp en bild på dem:


Mm jag gillar dem! Inte lika mycket som de från Have2have men de är fina till vardags, tror jag! Ska ta en bild när jag har hämtat dem imorgon!

Det var en kille som trodde jag hade lösnaglar idag, kanske inte säger så himla mycket eftersom killar oftast inte ens ser om man har sminkat sig eller inte, men jag gillar faktiskt mina naglar just nu!



Mina fingrar ser visserligen lite knubbiga ut på bilden men det var en konstig "ställning" att ta kort i =).

Imorgon ska jag till min mormor och skriva räkningar, hon är lite darrig så hon frågade om jag kunde hjälpa till och det är klart att jag kan. Min mormor betyder allt för mig <3. Ska lägga upp en bild på henne någon dag, hon är så himla söt! Och hon var så vacker som ung! Hon och morfars bröllopsfoto sitter på kylskåpet, det är mysigt att se dem varje gång jag går förbi! Morfar var också mitt allt och jag var hans =). Han skjutsade mig till simskolan och cellospelningen när jag var barn. Vi hade roligt tillsammans... =) Skönt att ha sådana minnen efter sina morföräldrar.

Åå jag har hittat den mest underbara klänning
 

Vill ha!!

Inte farligt dyr heller, 399,- och den är ju såååå fin!! Hmm ska fundera lite på det där! =)

Nej, nu ska jag skrika lite på Gustav så att han värmer min vetekudde =D.

Kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: mariia

snyggaste klänningen! köp den ;)

2008-09-22 @ 20:18:05
Postat av: Åsa

mmm och jag förtjänar ju verkligen det nu när jag har varit sjuk, eller hur?! =D

2008-09-22 @ 21:42:21
URL: http://lillaplingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0