Bildblogg!

Åå idag kommer det att bli en bildblogg! Jag har tankat ur bilder ur min telefon, asroliga!! Så jag lägger helt enkelt upp dem! Enjoy!


Vad kan man säga? Det här är min Sune!


De älskar varandra <3


Selma "räkan" Sjöborg


"Välkommen hem till mig" (Gustav och jag bor hos Sune och inte tvärt om...)


Alex & Andreas skulle på "Lågkonjuktursparty" på Klaras och hade inte råd (??) med skjortor.
(Lägg märke till att Alexs "penna" har "läckt" i "bröstfickan")


Passar på att göra lite reklam för Björn Borg
(Detta är Andreas, alltså)


Varför älskar de min tvättunna???


Lipsill


Efter sminkningen på Bodyshop!


Såhär såg Selmas dräkt ut som jag gjorde när hon kastrerades!
(Hon var bipolär (manodepressiv) hela veckan)


Fin bil, va???? Vems kan den vara....


Sushi i Stockholm!!


Jag åt med pinnar!! (Hade inget annat, förutom plastknivar..)


Vi har alla våra sköna ställen hemma, kanske färre som har det gött i handfatet...


Vår nya kaffebryggare!!


Andreas somnade med Fanny igår =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, snygg-Alex :D Och guld/silver slips, imponerande hahaha!

2009-04-12 @ 12:51:13
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0