Brååååå

Hej hej!
Jag ligger på mitt rum och tittar på Mia & Klara, de är så jäkla roliga!!

Idag har vi gjort löner och grejat, det är så roligt! Jag älskar att lära mig en massa nya saker om det jag gillar, räkna, och pilla med datorn! Jätteroligt!

När vi hade slutat gick jag bort till WTC (World Trade Center) och tänkte gå igenom men dörrarna öppnades inte så jag provade nästa dörr. Då kommer det ut en väktare och frågade vad jag skulle in och göra då sa jag som det var "Jag tänkte bara gå igenom!" Det får man inte, det här är privat område, säger hon då. Så jag fick gå runt alltihopa. Men jag har ju gått därigenom varenda dag sen jag kom hit och det ligger en restaurang högst upp så så himla privat kan det ju inte vara! Lustigt...

När jag gick hem gick jag in på en väskaffär och hittade en vagn! Som jag kan ställa min trasiga resväska på, bra va? Sen gick jag in på hötorgets Ica och köpte sushi till kvällsmat!! Trist att äta ensam men men! Imorgon får jag åka hem!

Här var min middag ikväll



Gött gött i gött gött

Kommentarer
Postat av: Lollo

MMMMMM avocado♥ :) Puss på dig!

2009-04-08 @ 23:07:32
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hihi ja det blev ett par inlägg igår :) Kram!!!

2009-04-09 @ 15:47:57
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0