Enya <3

Jag sitter och ska lägga över musik på min telefon för att jag ska iväg och träna alldeles strax och herregud så vackert hon sjunger, Enya! jag har lyssnat lite på henne innan men inte så mycket... Dumt av mig! Dessutom har hon mycket bas och cello i sina låtar (<3). Mycket bra! Jag kom på i morse att jag måste ställa undan min cello så den inte blir ännu mer förstörd innan jag hinner laga den. Jag bävar lite, det kommer bli pissdyrt! Jag drar av kostnaden från Sunes leksaksfond. Bråkkatt!

Vi har tittat lite på bostadsrätter i tidningen från igår, vi är liiiite sugna på att köpa något eget... Det skulle vara roligt men samtidigt så betyder ju det att vi båda tar ett ansvar som ingen av oss haft förut!! Köpa en lägenhet tillsammans... Jag som alltid varit ganska drivande i vårt förhållande har lite kalla fötter, det här är inget man bestämmer över en kafferast! Samtidigt som det känns så rätt att bo tillsammans! Då är det väl inget att fundera över! Vi får väl se om det dyker upp något till ett bra pris med ett bra läge. Allt ska ju stämma! Sen återstår att se om man får lån och grejer... Men vi har ju varit fast anställda ganska länge, både han och jag så det ska väl inte vara några problem. Vi får se, helt enkelt!! Nu börjar man bli vuxen, hörrni! Jag fick mina gliringar igår men det kan jag bjuda på... Det är okej =).

Jag sa att jag ville läsa företagsekonomi och då sa Björn att Sebbe kunde ju hjälpa mig i så fall eftersom han precis har läst en delkurs av det... Eh.. de vet verkligen inte vad jag jobbar med. Jag tror jag kan liiiite mer om företagsekonomi än vad Sebastian kan. Inte för att förringa hans kunskaper utan eftersom jag har jobbat med det i lite drygt ett år nu =P. Jaja, det är ju roligt. Jag behöver bara få fatt i en matte C-bok! Men Dannes Sara kanske hade en hon kunde låna mig! Hon får ju tillbaka den i maj någon gång så hon kan lämna tillbaka den till skolan innan hon tar studenten. När jag tentat av det kan jag söka en distanskurs i företagsekonomi till hösten, på halvfart eller något sådant för helfart tror jag inte att jag hinner. Eller det gör jag kanske men då får jag väl isolera mig, eller nåt =P.

Men allvarligt, nu ska jag sluta ordbajsa och åka iväg och träna!!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh Enya är en av våra familjefavoriter :) pappa har alla hennes skivor.

2009-04-13 @ 22:15:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0