Fetknopp

Hej hej!
Japp, jag känner mig som en fetknopp idag! Två stycken har frågat om jag är gravid och det hoppas jag verkligen inte, ser det så ut? Jag har visserligen ett craving efter fugde men det kan ju vara vad som helst! Jag hänvisar diffust till "Det är ju sådär ibland".

Nu är det Fråga Olle på femman, det är lite kul! Kishti Tomita och Kalle Schulman är gäster ikväll.

Ska titta på det så hörs vi kanske imorgon! Jag och Alex ska gå på bio Grand torino blir det! Äntligen! han fyller 20 januari och han fick bio och middag i födelsedagspresent. Kravet var att hans favoritsyster fick följa med (han har bara en att välja på =D).

Heddå!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ha så kul imorrn! :)

2009-04-01 @ 23:26:37
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0