Grillad

Någon som sett programmet Grillad i SVT? Jävla skitprogram!! Jag tycker inte det är roligt när man roar sig på andras bekostnad, det är som att det är legitimt att driva med folks svagheter. Haha... Nej, det gillar jag inte!! Och jag är inte imponerad av Järvheden denna gång heller! Anledningen att jag tittar på Grillad idag är för att Gudrun Schyman är med, Björn och Sebastian sa att jag var tvungen att titta på det här avsnittet! Hon är tydligen inte nådig mot de som grillar henne... Ska blir roligt att se, jag gillar Gudrun Schyman. Vad heter han? Carl-Jan Granqvist hade visst tackat nej för att det var en sådan "jargong" i programmet.


Jag har precis bytit om, jag hade mina diesel-jeans och min "Love and Peace" -tröja (=Kärlek och ärtor och så är det fullt med ärtor på den, jag tycker den är rolig) men jag har ätit spaghetti och köttfärssås och tappade spaghetti på tröjan ett flertal gånger... Så Gustav undrade hur många gånger jag hade ätit egentligen.

Allvarligt???? Jag gillar inte grillad!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej jag gillar inte heller Grillad och jag tänker inte se det heller. Finns så mycket annat att se ju :) Puss på dig!

2009-04-11 @ 23:35:55
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar Grillad men i början var det inte så kul men avsnittet när Dregen grillades, då skrattade jag så jag fick ont i käkarna! Se det på Svtplay vettja!

2009-04-12 @ 08:15:22
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hihi! Jag kollade på SVTplay när jag såg Gudrun grillas... Hon vad inte nådig mot dem :P. Är gästerna alltid så tuffa?

2009-04-12 @ 12:36:30
URL: http://lillaplingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0