Hemma!

Hej hej!
Förlåt att det inte blev något bloggande igår jag var trött och lite halvgrinig. Jag somnade på soffan igår kväll vid strax efter 12, tror jag. Sedan vaknade jag och masade mig in till sängen, asskönt att få sova i min säng!!

Nu sitter jag och väntar på att min hudcreme ska sjunka in i huden och sen ska jag måla tånaglarna, jag får nämligen inte upp flaskan när jag är lite kladdig om händerna. Kom just på att det blir ju fint på tangentbordet! Vi ska strax göra oss i ordning och pallra oss ut till hovsta där Gustavs mamma och pappa bjuder på mat. Vi har inte vetat om vi skulle åka eller inte eftersom Anna och Fanny har varit magsjuka... De är visst fortfarande inte friska men vi ska ut ändå, vi får hålla oss ifrån dem. Varken jag eller Gustav har tid att bli sjuka nu! Gustav ska vara på Kumla nästa vecka och sätta brandlarm och det är visst inte någon annan som kan göra det. Och jag ska sätta igång med lönerna nästa vecka så jag måste vara på alerten! Dessutom ska jag trääääna nästa vecka! Ska åka upp någon dag och kolla hur de har öppet i påsk så ska jag pallra mig dit!

Jag tog förresten ett tidigare tåg hem igår, vi slutade jättemycket tidigare än vi skulle så jag hann med tåget innan men då kom jag bara till centralen i Örebro så jag fick gå hem. Gustav skulle möta mig men vi missförstod varandra så jag hann hem innan han kom ut! Tokigt och jag var lite tjurig.

Nej, nu ska jag måla naglarna och sen klä på mig!

Hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅH NEJ bli inte magsjuka (igen..?) det är väl inget bra! Man ska stanna hemma när man är magsjuk! Hoppas ni klarar er! Vi hörs ikväll, kram på dig! :)

2009-04-10 @ 13:02:08
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej! Ring mig hos mamma ikväll när du får tid, jag har mobilen med mig men den är död och laddaren hittade jag inte ! ;( Typiskt, jag är så trött på den mobilen nu!!! Jag kan ju inte dina nummer i huvudet! :P Kram på Dig!!!

2009-04-10 @ 17:07:00
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0