Hemma IGEN!

Nu är vi hemma efter att ha varit hela dagen ute hos Gustavs mamma & pappa. Vi har dessutom deras bil så jag måste tillbaka ut till hovsta och lämna den imorgon. Min lilla bil klarar inte riktigt av att köra fyra vuxna och ett barn i  barnstol, dels så snuddar vi i fartguppen för att bilen blir för tung och dessutom så räcker bältet knappt om barnstolen. Väldigt bökigt. Så vi fick i alla fall låna Lena & Svantes bil och då måste ju jag ut och byta tillbaka mot min lilla skrutt imorgon.

Vi fick god mat i hovsta, ägghalvor, prinskorv, sill och sådär vanligt påskbord! Jag fick ju ingen  nubbe men det är inte direkt något jag saknar! Imorgon pratade vi om att åka till Louisens mormor och morfar men jag tror vi får stå över, dels för att vi har träffat magsjuka människor idag och dels för att Gustav fortfarande är dyngförkyld. Jag vill inte ens riskera att vi smittar Åke med nåt skit! Usch usch usch! Det kan ju betyda döden för en gammal människa som inte har samma immunförsvar som andra! Nej, jag får nästan dåligt samvete av att tänka på det bara.

Nu ska jag dricka mitt glas vin och pilla lite med en header och kanske en signatur?! Skojigt värre denna långfredag!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHA, då är jag inte rädd för jag är en jäkel på att kommentera ;) Puss på dig!

2009-04-11 @ 00:03:59
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

GLAD PÅSK!!! :)

2009-04-11 @ 12:15:26
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0