Modevisning

Hej hej!
Usch, jag känner mig trött och seg och har ingen motivation till någonting alls just... Imorgon ska jag storstäda när Gustav spelar badminton, det behövs verkligen och jag vill göra  det när jag är ensam, det är enklast tycker jag! Jag skulle ha bakat kanelbullar idag men jag har inte hunnit! Jag kom nämligen hem från en modevisning alldeles nyss! Det var Helena som lurade med mig, eller egentligen Lollo, det var roligt och massor med fina kläder! Mest till tanter men en del som jag uppskattade också. Bland annat en Odd molly-klänning för "endast ettusen sjuhundra" som hittat, med andra ord!! Jag saknade dock Lollo (<3) som skulle varit med ikväll men hennes mage spökar! Dumma dumma magar!

Nej, nu har jag bara lust att gå och lägga mig och slippa se den här röran det är här inne! Huuua. jag får verkligen magsår och mår fysiskt dåligt... Kuddar ligger på golvet, där ligger också en turkos filt som jag inte fattar varför den är här överhuvudtaget eftersom jag inte har något annat turkost?! Jag tror det är katternas filt, den brukar ligga i transportburen men någon kissade på den i samband med operationen så den blev nog tvättad och kvar här nere. Som sagt, jag tar tag i det imorgon. Nu ska ni veta att jag tror att ni tycker att jag är en dålig människa som inte har tagit tag i det här för länge sedan men det ska jag sluta tro nu. För egentligen är det mitt dåliga samvete som säger att jag är en dålig människa! Och jag är egentligen en ganska bra människa men jag orkar inte hur mycket som helst.

Ni ska få se hur min jordgubbe-mössa ser ut!


Jag har fått den av Lena. snällt, va?!


Bisen och jag på modevisning =)


Lite rolig bild =D


När jag kom hem så hade jag köpt skinka att ha på mackan till mig och Gustav. Gissa vem som tog hand om den? Sune... Han är ruggigt dyr i drift, den där lilla rackaren

Nu ränner han runt i fönstren och slår på persiennsnörena.... *suckar djupt och räknar till tio*

Natti natti för ikväll

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, jädrans rackarunge den där Sune!!! ;) (Täcker hemförsäkringen skador av extremt klåfingriga katter..? :P)

Jag är också ledsen att jag inte kunde komma, fy för böveln för min mage Åsa!!! :( Jag ska köpa en massa piller imorrn. Får se om dom hjälper nåt.

Puss och kram!!!

2009-04-16 @ 23:30:52
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

What, ingen blogg igår? Fy på sig! ;) Kramis!

2009-04-18 @ 11:13:55
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hihi du ska inte blogga när du är tjurig, ta det när du är på humör för det gumman! ;) Man behöver vara lite tjurig ibland, och dessutom blir man ju driven till det vissa gånger...

2009-04-18 @ 14:51:52
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0