Panncookies

Hej hej!
Står och steker pannkakor åt ett halv kompani!



När jag berättade för Stefan på jobbet att jag skulle steka pannkakor så ville han att jag skulle steka några åt honom också så det gör jag! När jag ändå håller på så kan jag lika gärna steka många! Så jag har gjort smet på 12 dl mjölk =D. Jag brukar göra på 9 dl när bara gustav och jag ska äta men ikväll är vi ashungriga och så ska det räcka till imorgon också så det var lika bra att ta i! Jag har fortfarande inte hittat mitt Visa-kort så Gustav fick stå för matinköpen idag. Fattar verkligen inte var jag har gjort av det! Det måste ligga i någon ficka men jag har letat igenom alla mina jackor och väskor... Jag får leta igenom en gång till ikväll, jag ska till degerfors imorgonbitti så det känns som en bra grej att ha med sig, man vet aldrig vad som händer!!

HAHA! Sune missade just grädden mitt framför nosen, han är glupsk men han verkar inte ha någon form av luktsinne! Jag ha skinka framför honom och han klev över den... Sen satte gustav om honom (flyttade bak honom så han hade skinkan rakt framför sig) då fick han syn på den! *grattis*

Selma sitter i vardagsrummet och "jagar" flygfän utanför, går mindre bra, men skam den som ger sig.

Nu ska jag återgå till pannkaksstekandet och uppdaterar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, ska du bjuda på pannkakor på jobbet??? Du är för snäll! ;)

2009-04-22 @ 20:22:18
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0