Photoshop!

Snart har jag photoshop! Jihoo!

Måste bara visa Semlan, hon är ynklig efter operationen!



Hon har vinglat omkring hela eftermiddagen och nu har hon däckat bredvid mig i soffan. Sune hade framme sin peewee innan... Trodde han skulle sluta dingla med den nu men det kanske tar ett tag för honom att förstå att han inte kan fortplanta sig längre.

Jag har varit uppfinningsrik och gett Selma en kroppstrumpa att ha på sig istället för tratten. Jag klippte fyra hål i en nylonstrumpa och trädde i henne i. Förbannad blev hon men det blir ännu tråkigare om vi måste tillbaka till veterinären!

Nu ska jag fixa lite!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Smart! då kommer hon inte åt stygnen. :) Hörs sen Åsa! Kram på dig!

2009-04-03 @ 21:26:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0