Promenad

Puh.. nu har vi varit ute och gått en sväng, blev lite längre eftersom Gustav glömde titta på klockan när vi gick så vi gick till macken på väster som stängre klockan nio och vi kom dit tjugo över... Vilket betyder att vi fick tvärvända och gå upp på stan till ica istället. Anledningen till promenaden var Gustavs brist på snus. Han fick det i alla fall!

Jag har lovat att hämta Gustav vid fyra i kumla imorgon så jag ska vara ute på jobbet vid sju! Så nu ska jag lägga mig gott folk! Klockan är ju faktiskt tio... strax :). Jag nyser som en.. jag vet inte vad! Det är nog pollen i luften! Kan nog inte ha mina linser i heller, jag hade dem idag men det är inget kul när man knappt ser! Blir nog gläses tomorrow. Nehe! Sängen med Stieg Larsson, var det! (Eller snarare hans bok...)

Sov gott!

/Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mm det är verkligen nåt skit i luften nu, jag är fortfarande snuvig!!! :( Kram på dig!

2009-04-16 @ 16:00:26
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0