Söndag IGEN!

Hur snabbt går inte veckorna?! Nu var det visserligen en fyradagars arbetsvecka men det var ju fortfarande lika många dagar i veckan och det känns som att den bara susade förbi! Vrålsnabbt, går det! Igår var Gustav och jag på Net on Net och lämnade in hans telefon som efter tre månader har pajat totalt, inget ljud och den stänger av sig själv.. När vi varit där ställde vi bilen hemma och gick upp till djuraffären på Rudbecksgatan (Arken Zoo, bästa djuraffären i stan =D) och köpte två selar till kissarna! Sune har varit helt tokig över att få gå ut på balkongen och för det första så får man inte ha katter på balkongen om man inte har den innätad eller inglasad och för det andra skulle jag få en hjärtinfarkt av nervositet att han skulle trilla ut. Jag är bortskämd med Selma som är rädd för det mesta och när jag öppnar till balkongen sitter hon i dörren och tittar och om det flyger förbi någonting eller rör sig utanför så kutar hon in. Så vi köpte alltså selar så vi kan gå ut en sväng, mest för Sunes skull! Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... =D


Sune är på alerten...


Lite skrajsen


hihi!


"Jag sätter mig här inne sålänge, då?"


"Det är en anka där borta, jag ser den, jag hör den och jag gillar den inte!"

Så det var vår lilla utflykt igår! Sune var lite skärrad så vi gick in ganska snabbt!

Gustav skulle iväg sen på kvällen så katterna och jag hade mys med min älskade bok och de med sin tvättning...


Selma trycker ner Sune och tvångstvättar honom.


Som sagt...

När Gustav och jag var på net on net igår hittade jag en telefon som jag desperat gärna vill ha!! Samsung Touchwiz i roooosa =D


Är den inte fin?? Jag har aldrig sett en finare telefon!

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och fortsätta läääääsa i min bok =D. Sen måste jag väl ringa farmor, antar jag... kanske ska  åka bort till pappa med min andra bärbara dator men de är inte hemma än så jag får vänta tills ikväll i alla fall. De är på Kinnekulle, jag var ju där förra helgen och då höll pappa på att snickra sängar till husvagnen som skulle vara klara till den här helgen. Vet inte om han hann... Nu babblar jag bara!! Vi hörs kanske senare! =D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHA, han behöver bara lite miljöträning, 300 kr för 5 ggr på brukshundklubben ;) hahaha!

Telefonen är jättefin, och OCKSÅ en samsung! :)

2009-04-19 @ 13:08:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0