Tisdag!

Hej hej hallå!
Jag känner mig på ett strålande blogghumör, kan vara för att jag just har gnällt på stackars gustav så jag har fått ur mig allt jag bar på idag. Så!! Allt har gått emot mig idag! Jag har haft massor att göra och dagen har gått jättefort! Jag åkte från jobbet redan vid kvart i fem för att hinna till mötet med Roy klockan halv sex. Jag stressade hem, postade brev, slängde i mig en skål med fil och flingor, packade ner mina träningskläder och gick upp till Träna Lätt!


Roy och jag pratade i ungefär tio minuter och sen bytte jag om, jag körde ben idag och crosstrainer i 20 minuter innan jag skulle gå hemmåt... Och då var jag ju tvungen att komma in i mitt skåp, jag hade stoppat nyckeln i fickan när jag började träna men den låg inte där! Jag letade i tio minuter, där jag hade legat och tränat, synd att jag inte hade hängt i knävecken någonstans, det hade ju varit det självklara stället att leta på, liksom. Jag gick i alla fall till receptionen och frågade vad de hade för policy när man har tappat nyckeln till sitt skåp. "Jag hämtar en bultsax", sa hon. Hehe! Hon hann inte hämta bultsaxen för det var en tjej som hade hittat min nyckel (jag letade efter den under hennes mamma så hon visste att jag letade efter den =D).


När jag kom hem var jag lagom grinig och hungrig och skulle laga grillad kyckling, ris och currysås och vad får jag se? Katterna har ätit hål på påsen och ätit upp alla filéer utom tre. undrar hur mina kissar mår i magen efter att ha ätit nästan ett kg rå kyckling. vi beställde i hamburgare och tog hemkörning. Slöare får man leta efter!


Nu radar jag bara upp saker och har ingen inspiration att blogga mer.. Ska prata med lollo lite =D.


Hörs kanske senare


Pusskram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Otroligt vilka klåfingerkissar!!!! ;) Dom vet inte sitt eget bästa helt enkelt. Kramis!

2009-04-21 @ 21:28:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0