Tre i veckan

Vecka 17


Det var en gång

1. Vilken bok läste du senast?
2. Vilken läser du nu?
3. Har du lånekort på biblioteket?

1. Stieg Larssons Flickan som lekte med elden
2. Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes
3. Ja, på universitetsbiblioteket, Örebro bibliotek, Lindesbergs bibliotek, Frövi bibliotek och Sölvesborgs bibliotek men jag tror jag har en skuld på Örebro bibliotek så jag törs inte låna... Jag kanske skulle ta tag i det och betala min skuld helt enkelt! så slipper jag ha dåligt samvete och tro att de ska haffa mig såfort jag går förbi biblioteket! Dessutom kanske de har ränta... I så fall är det väl en förmögenhet som ligger där och väntar på att bli betald. Man jag har inte ens fått en räkning så jag kanske bara inbillar mig. Ska kolla upp det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0