Utmaning!!

Hej hej!!
Idag har Lollo en jätterolig utmaning i sin blogg =D. "Vad har du i din väska?" Och jag har ju såklart härmat henne och gjort en bild i photoshop (bara för att det är så himla roligt att greja där!!) Så titta nu!



Plånboken saknas eftersom jag för tillfället faktiskt inte vet exakt var den är... Igår hade jag tappat bort mitt kort, eller det har jag fortfarande så plånboken är ju rätt värdelös i alla fall. Men jag ska nog strax gå ner till bilen och kolla om den ligger där. Jobbigt om någon får för sig att stjäla den i alla fall då måste man ju spärra alla kort och krångla. Nej, det orkar jag inte! Jag ska också tillägga att på min nyckelknippa sitter en grön figur där det står "born to shop" HAHA! Stämmer perfekt!

Nästa helg ska Gustav och hans pappa spela golf i Vretaholm vilket betyder att jag och hans mamma ska följa med och SHOPPA! Jihoo! Måste kolla upp var Vretaholm ligger, jag tror att mamma har pratat om Vretaholms kloster, kan det stämma, tro? Jag ska kolla upp det där så återkommer jag i ärendet!

Nu ska jag springa ner till bilen och kolla om plånboken ligger där sen ska jag hänga tvätt och sen är det dags för "Tre i veckan" och jag har också två stycken att göra, Lollo. Jag missade av någon anledning förra veckan...

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! Hihi, en klicker är en hundträningmojäng, man använder den tillsammans med godis, jag ska visa dig nån gång! :)

Vretaholm, har jag aldrig hört talas om!!! Var ligger det?

Puss på da :)

2009-04-20 @ 21:10:46
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0