Vretaholm

Jag har nu tagit reda på så pass mycket att jag vet att Vretaholm ligger utanför Jönköping, mot Grännahållet! Vilket betyder att vi kan åka till Jönköping och gå på A6, eller A3 som Lena säger. Jag tror faktiskt det heter A6, jag kan se skylten framför mig och jag är nästan 100% säker.

Usch, nu är jag trött och Gustav spelar bara... Jag har lagat mat, diskat, tvättat två maskiner med tvätt, rensat kattlådan och bloggat fyra gånger så nu förtjänar jag att läsa en stund. Men först ska jag duscha, det tar ju sin lilla tid med fönandet av det här (numera ganska långa) håret. Dessutom är det tjockt, det är det som gör det hela jobbigt!

Vi hörs imorgon hörrni! Då ska jag träna men först ha ett möte med Roy halv sex. Så jag får komma iväg från jobbet senast vid fem imorgon! Onsdag har jag inget inplanerat, torsdag har jag inget inplanerat och fredag ska jag nog till pappa. Daniel är hemma igen så vi kanske ska grilla eller nåt! Lördag åker vi som jag nu har tjatat om, till Vretaholm! Jag måste dock ha kommit ihåg fel av mammas berättelse, jag hittar inget Vretaholms kloster men Vretaholms säteri. Det  tror jag dock inte hon har pratat om men men... Vet ni vad jag ska kolla efter om vi åker till Jönköping och shoppar? En födelsedagsklänning! Och lite smågrejer till mina inbjudningskort (också födelsedagen!). Det är det enda jag behöver just nu, eller möjligtvis en liten väska också, min rosa i all ära men Sebbe kallar den inte "resväskan" för inte, den är lite stor ibland! Just det! Jag ska gå in och byta den den här veckan! Den har gått sönder och de skulle få in nya vecka 17, jag kanske ska lugna mig till onsdag, de kanske inte får leveranser på måndagar. Eller också får de den inte förrän på fredag, jag vet att Parfymeri L får leveranser på fredagar... "Sluta surra och gå och duscha!!"

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha härligt klasssiskt ordbajs Åsa :) Jag har nyss prata med mamma i telefon i 2 timmar och vrålgrinat, jag behövde det. Puss på dig stumpan!

2009-04-21 @ 00:01:57
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

OCH du har badat i Grönbo :) Nej alla kan ju inte gilla att bada, så är det bara!

Hoppas du har en bra dag, vi kan väl höras ikväll via telefon eller msn :) Puss!

2009-04-21 @ 11:50:54
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0