WIREDAHOLM

Jag hörde fel! Wiredaholm, heter platsen vi var på inte Vretaholm eller vad jag har tutat i er! Vi har haft det underbart bra! Vi åkte igår morse vid halv tio och kom hem alldeles nyss, vi har ätit korv med bröd och dricker lite kaffe!


Lollo, du pratade om din gröt! Här är min:

* 1 dl havregryn
* 1 dl vatten
*1 dl mjölk
* Kanel
* Krossade linfrön
* Solrosfrön

Mmmm vad gott!

Så, tillbaka till Wiredaholm! Jag lägger upp en bild på vårt hus:



I den högra dörren var vårat rum och den vänstra var Lena & Svante, Siv & Yngve sov på andra sidan huset. Siv & Yngve är Svante & Lenas bästa kompisar, skitroliga!! Vi har haft så himla bra!! Synd att jag inte tog kort inne i rummet, det var så himla fint och badrummet var jättefint! (Viktigaste för mig!)


Utsikt! I det gula huset låg matsalen, skapliga utsikten!



Lamm! De hade lamm där! Söööööta! Jag vill ha lamm!

Nej, hörrni, jag orkar inte blogga mer! Jag är trött och sliten efter all shopping =D. Lägger upp lite bilder på mina saker imorgon!

Ja, Jonas, det är verkligen ditt uttryck, både Ella och jag använder det flitigt! =D Det är skitbra! Nej, saken var den att min klocka sackade, jag stod vid tågstationen fem över sex (enligt min klocka) och tåget skulle ju gå kvart över... Så jag var ju faktiskt i tid! Eller hur? Björn tycker också att jag ska be Sebbe om hjälp att fixa min examen i ekonomi, eftersom han har läst EN kurs. Sebbe är säkert jätteduktig men hmm.. om jag inte minns helt fel så är det exakt det jag har jobbat med i över ett år så jag tror att jag klarar mig! Alltså: han är inte tillräckligt uppmärksam för att veta om jag alltid kommer tio minuter för sent eller tio minuter för tidigt =D. Han pratade med mig (genom mamma) om att han hade pratat med dig men jag fattade inte riktigt allt =).

Nej, Van Veteren på tv!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, mamma har skaffat lamm! Igår! Hon fick flasklamm av Agneta, och du känner ju mamma, så hon tog dem direkt! Dom går i trädgården i Dylta tills imorrn när Therese ska till mormor igen... :P Puss!

2009-04-26 @ 21:57:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åsa var e du? :P Hoppas allt är bra, jag tänker ringa dig ikväll iallafall :) Kramis!

2009-04-29 @ 10:21:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0