Blogglös

God morgon!
Idag har jag inte hunnit med mycket, gått upp, fixat frukost, ätit på balkongen med kissarna, läst tidningen och tillslut satt mig här. Det gjorde jag när en humla kom och Sune var på väg över kanten. De börjar bli lite kaxiga på balkongen, dags att de inte får vara där på ett tag så de ligger rädda på golvet där ute fortsättningsvis.

Jag har förbannat ont i magen idag så jag tänker spendera min lediga dag i lägenheten och möjligtvis släppa in min bror för jag har lovat att vi ska leka idag.
 

Snygga shorts!



Jag är blogglös! Inte så att jag inte har någon blogg utan så att jag inte har någon blogg att läsa! Lollo är hos sin mormor utan dator och internet, Mariia har i en livskris stängt ner sin blogg och sen var det inte så många mer av mina kompisar som bloggar... Men Lollo brukar ju vara en flitig bloggare när hon är hemma så jag saknar verkligen att läsa om vad hon gör!! Jag känner mig ensam i bloggens värld! Nu har jag tyckt lite synd om mig själv så nu kan vi fortsätta.

Jag har ju glömt lägga upp bilderna från Haikiki Slip'n slide!


En liten Rottweiler badade hela tiden! Han gillade vatten.



 


Såhär såg själva banan ut, Anders som gör ett störtdyk längst ner.


 


Syns det hur de har rivit upp sig på ryggen? Sjukt... Jag åkte inte!



 


Anders hade köpt en drake på Claes Olsson som inte riktigt ville flyga



 


Trots hjälp!

Jag var bara tvungen att ta kort på Mats, det syns visserligen inte så bra här men han hade bränt sig rejält!


Sen har jag inga kort från kvällen på Strömpis! Jäkla dåligt att inte ta några kort! Vi som hade så himla kul! Orutinerat.

Nu ska jag plocka undan här, hämta posten (i hallen) och brygga kaffe.

Hörs sen!

Kramar Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0