Dubbelt

Hej igen!
Jag ser nästan dubbelt! Så trött blev jag av maten! Portergryta med potatis, mums! Danne (lillebror) var här för en liten stund sedan och fick med sig vår gamla datastol och en påse med grejer jag hade packat ihop. Tre stora glasburkar som är till för att ha spaghetti, ris & nåt annat i till köket. De var fina men vi har ju cult här hemma nu, jag är lite ombytlig när det gäller sådana där saker, vet ni. Dessutom är det roligt att byta bort en massa IKEA-prylar som man har. Vissa saker är ju IKEA oslagbara på men det är roligt att ha sånt som inte alla andra har!

Jag tror vi måste dra igång en fest här snart, det var skitlänge sedan vi hade fest här senast!

Nehe, nu ska jag antingen spela lite Burger shop 2 eller räkna lite till. Jag har dock kört fast så antingen får jag ringa Sebbe eller klura själv... Hmm,

Hörs sen!

Kramar Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0