Fika

Hej igen!
Det blev fika på Java med Hanna & Maja och sedan lite parkhäng på stortorget där vi till allas förvåning såg en massa smådjur! En (eller två igenkottar, högst oklart om det var samma!) och två små möss! Värsta zoot på stortorget! Jag hade dock lite ont i huvudet, vet inte om det berodde på den otroligt åtspända hårknuten som jag hade eller om det var dagens prövningar! Lite av varje, kanske!

Imorgon är det jobb, vilket betyder sängen nu! Förresten så var det en jävel som hade bajsat på min cykel och Per berättade att det klibbiga som kommer när man ställer cykeln under träden; det är löss som bajsar! Måste individer bajja på mina grejer?? Min cykel behöver en tvätt... *suck* (den första som hade bajjat var alltså en fågel).

Vi hörs i morgon! Nu ska jag läsa ett kapitel i min våldtäktsbok, förbanna män och bara må lite skit en liten stund!

Ha en riktigt trevlig måndag natt!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ew det lät precis som att det var en männsika som bajsat på din cykel, tur att det "bara" var fågelbajs! ;P Kram Lollo

2009-08-30 @ 16:03:53
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0