Fylleblogg!

Oj vad trött jag är! Klockan är 03:19 och jag kom hem för en liten stund sedan! Vi har haft så jävla kul ikväll! Sanslöst! Först cyklade Maja och jag hem till Anders där alla väntade på oss och så satt vi där en liten stund, Maja och jag drack upp min flaska med Kir och ja, det blev lagom trevligt! Sedan gick vi upp till Strömpis, vilket jag var lite lagom skeptisk till men det blev toppen! Vi stod och pratade och jag tror inte jag har skrattat så mycket på en kväll i hela mitt liv! Jäklar vad jag har skrattat, behöver inte köra mage på gymmet imorgon inte! =D När vi kom från Strömpis var jag hungrig som en varg och Anders var hungrig som en tjur så vi mellanlandade på Grill Corner för att få oss lite till livs! Där var det en sjukt rolig människa som härmade kalle anka och skrattade hysteriskt åt en kille som fick ett glas vatten över sig. Sjukt kul...

När jag cyklade hem så skildes Maja och jag åt vid stora hotellet och jag cyklade ner längs vägen vid Stallyktan och där blinkade blåljusen så jag ringde Gustav bara för att prata med någon men det verkade vara en rattfylla eller några som kört för fort för de höll på att skriva böter när jag kom så det var inget tumult! Däremot när jag kom i tunneln på vägen hem så ska jag cykla om en stackars liten tjej som går där och hon tittar lite skrämt bakåt och jag får värsta moderskänslorna och tänkte säga till henne, "det är ingen fara, jag är snäll" eller nåt men innan jag hann säga nåt så sa hon "vänta! Kan jag få be dig om en sak?" så jag skyndade mig att lägga på med Gustav och stannade för att hjälpa henne. Då var det så att hennes kille hade tagit hennes mobil (hon hade gett den till honom) och sen hade de tappat bort varandra så hon frågade om hon fick ringa honom från min mobil och självklart! Så hon ringde och det var ingen som svarade och hon skulle nästan ända till vivalla! Och jag tänkte att jag kan ju inte låta tösen gå hela vägen själv!! (Hon var nog 19-20) men han svarade som sagt inte och jag kunde ju inte gå med henne hela vägen till vivalla! Och jag kunde ju inte hämta bilen efter en halv flaska vin och en öl, känns lite risky! Så vi skildes åt här borta och så när jag kommer hem så ringer min mobil! Då var det ju hennes kille som undrade vem jag var som ringt till honom så jag skyndade mig att förklara och sa åt honom att skynda sig att möta henne! De var så söta bägge två, helt handfallna som, vad ska vi göra nu? Och det kändes som att de förväntade sig att jag skulle lösa det problemet åt dem =D. Det  hade jag gjort också om jag inte hade varit på lyset... Jaja, jag har i alla fall gjort dagens goda gärning!

Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och lägga mig! Vi hörs i morgon! Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag!

Over and out

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, inga problem med själva körandet och att det går fort och så, det är känslan i rumpan och stressen att man måste komma hem när man är så förbannat trött som är det jobbiga :( Annars är ju motorväg ett av de säkraste och snabbaste sätten att ta sig fram.

Nu ska vi käka frukost, sen drar vi till Askersund. Ha en bra dag!!! :) Kram

2009-08-09 @ 08:57:24
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0