Glömde!

Jag tog ju några bilder med telefonen!


Min glass ♥
Det är jordgubb, choklad och strösslet tog jag bara för att det var så rosa och fint. Det var polkagris, sådär gott...


Hanna var smart & tog sorbé. citron & blodapelsin, tror jag bestämt att det var!

Hanna har liksom jag mjölkmage, skillnaden är att hon är smart och tog sorbé medan jag åt "riktig" glass. Men det känns rätt okej, jag mår ganska bra nu, utvilad & dan efter semestern så magen tål mer!

Två bollar i en våffla, tack!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hr faktiskt ätit mjukglass två gånger i sommar, det är såååå gott! Om du tänker offra dig nån gång ska du göra det på Ica Maxi i Kumla! Dom har den rätta konsistensen på mjukglassen! :)

2009-08-16 @ 13:15:11
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0