Höst?


De här kan jag se på mina fötter!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa! Jag måste åka till mormor ikväll iallafall, jag får gå in på det närmre per telefon. Jag ringer dig imorrn, så kan jag väl antingen köra från mormor eller så kan du komma dit så kan vi ha en skogsdag? Jag ringer dig när jag vaknat imorrn, efter 10 nån gång, ok? Puss på dig!

2009-08-11 @ 21:37:50
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Heikki Skålberg

Prata inte om höst än, please ! Jag blir ju arbetslös snart.

Det är ju sommar än, solen skiner ju, nej nu regnar det, nej nu skiner solen, nu regnar det igen.

Vilket kul väder. Nu drar vi till Götet där kalaset

pågår. Fredag kväll blir det gratis konsert på Götaplatsen med Europe. Livet går vidare.

HeSk

2009-08-12 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0