Länge sedan!

Hej hej!
Nu är det ett tag sedan jag bloggade! Jag har knappt varit hemma i veckan så jag har helt enkelt inte haft tid! Tror jag kommit hem vid elva varenda kväll nu ett tag! Om inte ännu senare. Nästa vecka ska jag försöka få lite rutiner här hemma igen i alla fall! Träning måndag & torsdag och riktig lagad mat varje dag. Förra veckan vet jag inte om jag lagade mat en enda dag. I veckan har vi ätit sushi på East West, sett Inglorious Basterds, tagit en öl på Pitchers, fest hos Hanna & Sebastian, middag med Anna, varit hos mormor och skrivit räkningar och ja, jobbat heltid och lite till =). Bowlat också! Och samtidigt ätit på Strike. Det har varit en rolig vecka! Förutom att jag fick minnesluckor från öl-drickar-kvällen, då kan man ju tro att jag drack aningens mycket men om sanningen ska fram så drack jag en halv öl... Läbbigt! Antingen fick jag den spetsad med något skumt eller så snedtände den totalt i min trötta hjärna. Dessutom hugg i bröstet och bak i ryggen, kanske ska ta det lite lugnare! Men det är ju så himla roligt att vara igång! Och träffa en massa människor och bara vara tillsammans!

Jag har bokat London över nyår så nu är det bara att hitta hotell & boka restaurant till nyårsafton. Det måste man ju göra innan, eftersom det är tonvis med turister där. Ska kolla upp exakt vad vi ska göra också, känns bra att planera lite när det är så få dagar och dessutom är det röda dagar! Det ska bli jätteroligt, verkligen! =) Bara vi två ♥.

Jag köpte ett par skor som jag hade på mig i fredags:



Ja, de är fantastiskt snygga!!


Dessutom har jag köpt två tunikor på Indiska men jag hittar inga bilder på dem och vår kamera har gått sönder och eftersom min mobil är inlämnad så får jag vänta med att ta bilder! Det är i alla fall stickade tunikor att ha typ i höst med tajts till, väldigt fina!! =)

Nu tittar Gustav & jag på Sagan om ringen - Konungens återkomst, den går på trean ikväll. Vi har sett den hundra gånger men den är väldigt bra ändå!

Nu ska jag gå och fixa en macka & lite te, tror jag, bestämt!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nu är pengakrisen över och allt är back to normal för dig iallafall ser jag, skönt att slippa vända på slantarna... ;) Ha en bra vecka, så hörs vi senare. Kram Lollo

2009-08-31 @ 10:35:04
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0