Måndag

Hej på er!
Superkort blogg eftersom klockan är apmycket och Åsa måste sova! Idag började "Projekt-hallen" jag ska göra om i vår hall. Så idag har jag köpt massa tillbehör, färg, spackel, penslar, rollrar, sandpapper & slipkloss och en spade! Great! Jag har målat en av mina garderobsdörrar och imorgon ska jag kolla på Kamprads ställe mitt över gatan om de har några snygga handtag till mina dörrar! Annars går jag till Jocke på Bauhaus, eller det gör jag nog också så man inte missar något av utbudet! Jag gillar Bauhaus, frånsett deras VVS-avdelning som inte alls kunde hjälpa mig med en koppling till tvättmaskinen.

Imorgon alltså, jobb & sedan IKEA & Bauhaus, får se hur långt jag hinner om jag kan baka bullar också. Min lillebror är ju hemma i stan till på onsdag så jag tänkte att vi skulle fika någon dag! Saken är bara den att tapeten som sitter på mina garderobsdörrar bubblar sig när man målar på den så jag antar att jag får räkna med dubbelt så lång tid som jag tänkt på mitt projekt *suck*. Tror jag håller på att bli förkyld med, är lite tung i huvudet men det vore inte alls konstigt, lagerkillarna hade manfall idag, två av tre dyngförkylda. Hualigen!

Nehe! Sängen! Hörs imorgon!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till med hallmålningen, men skulle inte er hyresvärd sköta jobbet? Eller kör ni med "ska man få nånting gjort får man göra det själv"? ;)

2009-09-01 @ 12:45:29
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0