Måndag

Oj oj oj! Det här har varit en intensiv första arbetsdag! Men det är roligt att ha massor att göra! Jag satt och pulade med kassarapporter och sånt nästan hela dagen och sedan momsavräkningen som skulle vara inne idag! (påminnelse alla egenföretagare!) Sedan så ringde Maja och ville fika på stan så jag tog faktiskt bilen direkt och åkte upp på stan till henne, till Njuta! Där satt vi och drack te och hade jättemysigt och så helt plötsligt såg vi Ellie komma springande och sen efter en stund kom Hanna & Sebastian! Värsta träffen såhär på måndagskvällen! Vi hade verkligen jättemysigt och nu är jag så jäkla trött så jag skulle kunna somna sittandes här i soffan! Men se, det ska jag inte göra! Jag ska gå och borsta tänderna och sminka av mig och smörja in mig och plocka undan tvätten och lägga undan lite grejer i hallen och sådär. Och rensa kattlådan, dessutom ska jag skriva en påminnelse till imorgon om att köpa kattsand, annars kommer jag glömma det igen och då vet jag att Selma kommer kissa på mitt köksgolv, i protest.

Imorgon ska jag verkligen försöka träna! Sedan på onsdag är det fest för Maja (som fyllt 25!!! Jihoooo!) och sedan på torsdag är det personalmöte, fredag har jag inget inplanerat och inget i helgen heller. Kanske skönt att ha lite oplanerad helg! Anna tyckte att vi skulle försöka träffas också så vi får klämma in det någon dag! Och förresten så ville jag och Helen träffas innan hon åker tillbaka till Falun igen! Herregud, den här veckan kommer bli speckad! Men det gör inget, då vet man att man lever!

Nehe! Nu var det sängen, ja!

Kramar Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0