Mitt i natten!

Det här blir en skitkort blogg för jag sitter jätteobekvämt på mitt armstöd till soffan och dessutom har jag träningsvärk i ryggen så det gör ont att bara vara =). Jag har haft en fantastisk kväll! Jag slutade såklart senare än jag trodde och kom inte iväg från jobbet förrän vid sex någon gång och åkte in på marieberg och lämnade in mobilen. Sedan körde jag i racerfart upp på stan för att jag fick sms om att mitt paket hade kommit (!!) och så tänkte jag att jag kunde köpa mat på Rosalies eller nåt när jag ändå var där. Problemet var bara att paketet inte hade kommit till filmkedjan utan till MAXIM, ute i västhaga, liiite pinsamt. Jag hann in och säga till i kassan att jag hade ett paket att hämta ut och hon hann leta efter det i fem minuter innan jag såg att det stod Västhaga. Jaja! Klantigt! Så jag kom av mig lite och gick av någon anledning till lokus istället, inte alls lika god mat... Dumt.

Jag kom hem skitstressad och slängde i mig maten och duschade och cyklade iväg till Hanna och var där kvart över sju! Inte illa, va? Vi har haft så kul ikväll! Vi skulle gått ut & dansat men vi satt så bra hemma hos Hanna & Sebastian, Maja & Hanna blandade drinkar och vi pratade om drömtydning. Jättemysigt =D.

Nej hörrni! Imorgon personalmöte! Vi hörs imorgon kväll!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ska påminna henne, vet inte om hon läst ut dom. Det var bra du sa det för Therese bad mig förra veckan att jag skulle fråga om du läst klart hennes... drömtydarbok(har jag fel)? Det hade jag glömt.

Jag är hemma nu och förkyld, men jag får nog åka till mormor imorrn iallafall och hålla mig undan liksom. Minou kommer på förmiddagen och jag vill vara med. Hon KANSKE har hittat eventuella fodervärdar åt båda hästarna, på olika ställen, så jag hoppas få veta liter mer!

Ha det så bra. Kram Lollo

2009-08-23 @ 13:55:18
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0