Moulin Rouge

Jag är lite osäker på stavningen men jag orkar verkligen inte gå och hämta fodralet och jag orkar inte öppna ett nytt fönster för att googla på det. Jag har just tittat på den filmen! Bra handling men jag gillade verkligen inte att den utspelade sig år 1900 och de körde Madonna-låtar... Inte helt tidsenligt om nu inte Madonna gör covers??? Tror inte det, va?

Nu går The Island på tv med samma skådis som i Moulin Rouge, killen alltså, inte Nicole Kidman. En film med Nicole kidman som jag skulle vilja se igen är The Others, nån som sett den? Vi råkade hamna i fel salong på fel tid och hamnade då på The Others, tror vi skulle sett Oceans eleven, eller nåt. Det var helt enkelt meningen att vi skulle se den! Oo jag gillar verkligen den här filmen som går nu (The Island) sektigt rolig, på något vis! Ska titta på den nu!


Här är min egna lilla kräftskiva

Mums filibabba!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har sett alla dom filmerna du nämner och dom är bra :) Har du sett Marie Atoinette då? Där kan man snacka FEL när det kommer till filmmusiken :P HELT fel århundrade. Men den är bra ändå :)

2009-08-16 @ 13:13:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

moulin rouge är min absoluta favoritfilm!! men du vet väl att det är menigen att musiken ska vara modern fast dom mixat om allt. till o med nirvana o kiss bla är med =P super film!! love it! kan vi inte ta en promenix nån dag o prata lite om allt o inget? puss o kram

2009-08-18 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0