Semester!

Hej hej!
Igår hade jag fullt upp! Därför jag verkligen inte orkade uppdatera när jag kom hem igår! jag var hos Anna & Fanny på förmiddagen. Vi åt lunch tillsammans och bara lekte!





Kolla risgrynen!




GÅR!

Efter jag hade varit där åkte jag ut till kyrkogården där mina bröder och Björnen väntade. Det var Felicias födelsedag igår!



Snygg bild...

Ännu snyggare! (P.s jag gjorde mig till)

Sen åkte jag upp på stan och träffade Hanna & Maja och fikade på Java. Supermysigt! Och vi kunde knappt sluta prata.

Nu ska jag gå och städa lite och greja i lägenheten, det är lite mysigt när man är själv! Sen ska jag äta lite lakrisal (godis =D) och så ikväll kanske jag går upp och tränar. Vi får se! Jag ska i alla fall handla mat idag. Det är tomt här hemma!

Ha en bra dag!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha gamnacke :) Snyggt! Puss på dig!

2009-08-11 @ 12:56:34
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0