Test

Det här testet har jag snott från Serine

Vilken svordom använder du mest? Järnspikars
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Åtta! Jag har semester!
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är linslus!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala csn & sen en ny biiiil =D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nja... kan man växa ifrån hemligheter? Eller kallas det då ett förtroende?
Vad åt du till middag senast? Pyttipanna
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp!
Äger du några popband t-shirts? Nej, tror inte det.
När flög du senast? För ett par veckor sedan
Pratar du några andra språk? Engelska, teckenspråk & skoltyskan =P
Har du gråtit offentligt? På begravningar men de är ju inte så offentliga.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nje.. blev lite sugen på att tatuera in mitt namn någonstans.
Vad har du med dig in på bion? Biljett, dricka & popcorn
Vad har du för väder? Mulet
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ekonomi eller svenska
När sov du senast på golvet? Det tror jag aldrig att jag har gjort. Om man inte räknar med madrass på golvet? För i så fall var det förra veckan!
Vilken är din favorit drink? Sex on the beach
Gillar du din boendesituation? Ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungera? Det beror på, jag kan fungera en dag utan att ha sovit alls men inte fler. Bäst är 8 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Japp
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag går inte i skolan och när jag gjorde det var jag plugghäst.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26...
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det verkar orimligt att vi skulle vara ensamma.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Lägg dig ner & gråt en stund så känns det bättre sen!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej!
Tycker du om att krama folk? Jag gillar att krama de jag gillar, annars har jag liite svårt med kroppskontakt =P
Äger du en digitalkamera? Jepp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hillary Swank en gång. Annars ingen!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Japp
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Ja!
Tre saker du alltid har med dig? Nycklar, plånbok & mobil
Vad är du rädd för? Mörkret & småkryp

Kommentarer
Postat av: serine [ <3 ]

Avv ,tack du <3 :)

2009-08-13 @ 01:09:02
URL: http://armenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0