Träningsdags!

Så! Nu har jag äntligen varit uppe och tränat! Jag såg på mina papper att jag inte varit där sen 14 maj!! Det var precis före jag fick beskedet att någonting såg konstigt ut i min mage, det är alltså tre månader sedan. Jag är otränad, har ont i magen och ingen diagnos. Nu när jag tränade fick jag skitont, faktiskt. Skumt det där! Får se när nästa remiss till USÖ kommer.

Jag har i alla fall jobbat idag och det har inte alls gått bra! Själva jobbet gick bra men min mobil har varit konstig sen igår kväll, den började dumma sig och komma upp ett meddelande om att jag hade fullt i telefonminnet. Så jag raderade några sms och då kunde jag ta emot sms, sen i morse så började den hålla på sådär igen och efter lunch gick det inte alls! Så jag raderade alla mina meddelanden men det funkade inte ändå! Så jag gick in med den på tre-butiken på marieberg och han som stod där trodde det var minneskortet i telefonen som hade gett sig, men det var lugnt, det skulle inte kosta någonting och jag får tillbaka den om två veckor. Två veckor!! Jag kan inte vara utan mobilen i två veckor! Jag är ju ingenting utan min mobil! Okej.. kanske lite överdrivet men jag fick typ ett panikutbrott i butiken så han lovade att jag fick låna en mobil av dem. Sen kom jag på att Gustav har en gammal Sony Ericsson som inte används. Jag kommer klara mig! Så, det var första smällen! Andra var min router på kontoret, den trillade i golvet, och jag tänkte inte så mycket på det, förrän jag skulle skriva ut. Det gick inte att skriva ut för att datorn inte hade kontakt med skrivaren. Suck! Och jag som har varit borta från jobbet och verkligen behöver jobba ikapp!!! Så jag har sprungit över lagret och hämtat papper i Josefs skrivare. Datajocke kom i alla fall och konstaterade att jag måste ha en ny d-link och den kommer tidigast torsdag och kostar 1 500,- kul jul...

Sedan bröt jag av min konteringsstämpel på mitten. Inte heller roligt men den går att använda i alla fall!

Nu ska jag äta upp min mat, korv & makaroner, mmmmm! =)

Imorgon blir det firande av Maja (Wiii!) och torsdag personalmöte och fredag ska jag träffa Helen & Nina =).

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Äh skit också jag skrev två kommentarer till dig igår som inte kom med av nån anledning... till det här inlägget. Muppigt! Hoppas det löser sig med mobilen för dig! Kramar

2009-08-19 @ 10:56:25
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0