Väntar

Jag väntar på att Gustav ska hitta en film han vill se på boxern, han är kräsen ikväll. Jag tror att han har bestämt vilken han vill se och nu hittar han den inte, tjuris =). Jag har bestämt mig för nya vanor nu i höst ( jag skriver höst fast det inte alls är höst än!) nämligen, lugn & fridfull frukost hemma innan jag åker till jobbet. Det är Maja som har inspirerat till detta! Det betyder att jag måste gå upp vid kvart över sex för att ha en timma på mig innan bussen går tjugo över sju. Det är ju inte så farligt tidigt! Gustav går upp vid kvart över sex varenda dag. Å andra sidan är han hemma tio över fyra och jag kommer inte vara hemma förrän vid sex. Men men! Det måste gå! Min mage behöver frukost innan jobbet! Och det är en bra vana, det säker de på Kellogs i alla fall!


Jag & Danne (innan jag blev nästan svart i håret)

julkort, för många år sedan

Min pappa! ♥

Sötaste ungen ever

Danne & jag på hans 4-årsdag, tror jag det var.

Nu har Gustav hittat en film, en Batman, tror jag!

Kramar Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0