Windy!

Hej hej!
Jösses vad det blåser idag! Jag var ute och tog in mina blommor från balkongen, de kommer ju blåsa sönder annars! sune hjälpte mig. Det är katt-sovarväder idag så mina kissar ligger utslagna i sängen och gör inte speciellt mycket alls! Gustav sitter vid sin dator och jag ska alldeles strax ge mig på matten igen! Måste kolla upp exakt när provet är och anmäla mig och betala avgiften! Så jag vet vilket mål jag har! Sedan ska jag boka tid hos en studie-yrkes-vägledare och se hur min framtid ser ut =). Känns som att det kan bli mycket med plugg & jobb men satan vad kul! Och att få läsa ekonomi, som jag har velat sen jag var 19! Det kommer att gå superbra! Jag är envis som synden.

Igår var vi ju hemma hos pappa & Anette, Gustav skulle gått upp på stan och träffat Jocke men Jocke var visst trött så han sov istället och Gustav blev kvar med mig. De drack öl, jäger och nåt annat slibbigt som Henke hade trixat ihop, Mintuu var det i alla fall i. Henke mår nog inte alls speciellt bra idag, jag höll på att skratta ihjäl mig åt honom när han drack och blev lite onykter och pratade oavbrutet. Så jävla roligt! Sen mådde han inte alls bra, huserade på toaletten i kanske en kvart och sen kom han ut med skohornet i högsta hugg och sa att det kanske var bra om han gick hem. Danne var nog lite nervös över hans hemfärd och jag erbjöd mig att skjutsa hem honom åtskilliga gånger men det sista jag hörde var Danne som ropade till att "det är en trappa, Henke!" och sedan "nu kommer det bilar där!" men jag har i alla fall pratat med honom på FB idag så han kom hem ordentligt! Kul hade vi i alla fall!

Idag blir nog en liten segisdag! Jag funderade på om jag skulle upp och träna lite eller så gör jag det imorgon! Jag kan ta en slappissöndag. Nästa vecka börjar ju allvaret igen så då kan man ta allt sånt med träning och grejer! Än så länge idag har jag bara ätit frukost, diskat en maskin, bäddat sängarna & håller på och tvättar en maskin med tvätt. Jag har inte ens klätt på mig! Funderar på om jag ska gå och borsta tänderna i alla fall! Det ska jag nog göra nu!

Skriver säkert mer sen!

Kramar Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0